WalsallSaiz pengubah jenis kering 1250Syarikat pengeluaran entiti

  • masa pelepasan:2024-02-16 16:32:04
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:151
  • Penerangan pantas:

    Walsall,Pengubah terbenam minyakPengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupanWalsallBagaimana untuk menjaga pengubah jeni

Kandungan artikel

Pengubah terbenam minyak

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

WalsallBagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

CojutepequePembuat pengubah jenis kering

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Operasi pengubah tenggelam minyak


WalsallSaiz pengubah jenis kering 1250Syarikat pengeluaran entiti



Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak arus hanya / dari total aliran semasa,WalsallSaiz pengubah jenis kering 1250, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Betul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama,WalsallPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunder, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Sebab api dalam pengubah kuasa

queryApabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya,WalsallPenukar tiga fasa, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Apabila meninggalkan kilang, ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Biaya tenagaIsolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali, gantung benda kotor, etching dan turbidity, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

WalsallOil leakage of cast iron parts

Lepaskan skru inti

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

WalsallMaklumat produk lain
  • Washington DCJembatan pengangkutan profesionalMasalah yang harus diberi perhatian dalam proses pembu

    Washington DCJembatan pengangkutan profesionalMasalah yang harus diberi perhatian dalam proses pembu

  • Washington DCPlatform mengangkat liga aluminium profesionalCiri produk dan kaedah penggunaan

    Washington DCPlatform mengangkat liga aluminium profesionalCiri produk dan kaedah penggunaan

  • Washington DCPlatform angkat aliran aluminumSejauh mana anda tahu

    Washington DCPlatform angkat aliran aluminumSejauh mana anda tahu

  • Bandar KautaPrinsip kerja pengubah kuasaPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih

    Bandar KautaPrinsip kerja pengubah kuasaPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih

  • ShanxiElectric hydraulic fixed lifting platformKestabilan dalam reka bentuk struktur

    ShanxiElectric hydraulic fixed lifting platformKestabilan dalam reka bentuk struktur

  • ShanxiTruck boarding bridgeRuang untuk kenaikan harga

    ShanxiTruck boarding bridgeRuang untuk kenaikan harga

  • Bandar BenxiJembatan pengangkutan yang tetapBagaimana trend harga sebelum percutian

    Bandar BenxiJembatan pengangkutan yang tetapBagaimana trend harga sebelum percutian

  • Bandar BenxiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaSoalan Lazim

    Bandar BenxiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaSoalan Lazim

  • segera:Peringatan: Maklumat WalsallSaiz pengubah jenis kering 1250Syarikat pengeluaran entiti memberi anda WalsallSaiz pengubah jenis kering 1250Syarikat pengeluaran entiti oleh syarikat kami, perkhidmatan WalsallSaiz pengubah jenis kering 1250Syarikat pengeluaran entiti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk WalsallSaiz pengubah jenis kering 1250Syarikat pengeluaran entiti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian WalsallSaiz pengubah jenis kering 1250Syarikat pengeluaran entiti. WalsallSaiz pengubah jenis kering 1250Syarikat pengeluaran entiti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di WalsallSaiz pengubah jenis kering 1250Syarikat pengeluaran entiti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!